1stor1liten =) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 sist hadde vi en sånn i hard plast men den har vi ikke lenger.. hvilken skal jeg velge ? noen som vet ca pris på de, husker ikke selv
Gjest irismor Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Snuppa hadde en fisher price i hardplast med en ku i midten som sang 2 forsjellige sanger og gynget frem og tilbake. Og så hang det to myke dyr og et aktivitetsteppe til å ligge på.
petite fleur Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Vi har Tiny Love og er storfornøyd med den ;-) Babygymen går i kryss over babyen, og den er festet i en matte. Har musikkspiller med 3 forskjellige melodier (bla. Mozart - gutten blir helt rolig når vi setter den på, he he). Det er speil på (ikke ekte) og dyrene/ figurene som henger over er myke og lette å dra ned til en nysgjerrig barnemunn;-) Kostet 800 kr på reflex sjarmtrollet.
1stor1liten =) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 takk for tips. tenkte å bruke maks. 500 kr. Har sett litt så sånn som du snakker om, at det går kryss over,men har ikke de veldig tynne matter under?
Guttemamman:-) Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg var veldig fornøyd med denne!!Matta er av fleece men synes ikke den var for tynn.Mini storkoste seg der han.... http://www11.br-leker.no/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=BABYLEGE&GroupId=BABYLEGE&PageNo=1&ProductId=606153
1stor1liten =) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 ble sent svar på denne, men den babygymmen var kjempesøt. akkurat sånn jeg så for meg.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Vi har fisher price sin "jungle" tror jeg det heter. matte å ligge på, speil å kikke i når hun ligger på magen + en ballgreie foran henne som hun kan slå på. over henger det en katt som spiller musikk når du slår på den pluss noen sommerfugler, og på sidene er det sjiraff og palme=)
mamman til to gutter Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Vi har en i hardplast som vi betalte bare et par hundre kroner for og den er like stas nå når han er 9mnd som når han fikk den. Tror det var litt før han var 2mnd. Kjøpte den på Brio, er et speil på den som er veldg spennende, en ting med en bjelle i og den siste som hang på var litt kjedelig, så der har vi hengt opp div andre ting. Har også noen ting på sidene som kan flyttes på. Den har ikke teppe under, men vi bruker samme matte som han ligger på ellers (dvs lå på før han begynte å krabbe rundt i hele stua;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå