Gå til innhold

1 veke te 2.tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

gler mej sånn..då e dei magiske 12 uka kommen.gler mej te å sej de te alle!!andre me føreløbi termin 29 okt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 28.oktober (11+1). gleder meg veldig til de magiske 12 ukene. Har begynt å si det til venner og familie nå. skal til legen i morgen etter det har vi tenkt å offentliggjøre det etterhvert som det passer seg:)

Skrevet

ser du he en fra før som e født juni 06..samme med meg,men jente!27.06.06

ja,he sagt de te familie eg oxo,og nærmeste venner.til helgen skal eg bjunde å si det tenkte eg..!skal si de på jobben neste mandag.

Skrevet

Jeg har også termin 29 okt. Synes de siste ukene har gått fryktelig sakte, gleder meg til 2.trimester og litt "tryggere grunn".. Vi skal si det til storesøsken nå til helga, gleder oss til det :) Ellers så blir jeg også å si det på jobb neste mandag er planen. Skal bli deilig å slippe å skjule det lengre!

Skrevet

sakte he de gått ja,men igrunnen fort..

forloveden min he ei døtter fra før på 5 å vi skal sei de te hinne no i helga for de e den helga vi skal ha ne.eller so e vår jente ikkje 2 år enda so ho forstår sikkert ikkje so masse enda,men de kjeme vel..hehe.

ja,de skal bli godt å få sleppe ut magen..heheh.

Skrevet

jeg syns tiden går fort jeg.. er 12 uker på onsdag og har termin 24 oktober=)

Skrevet

hei, har termin 29 okt i følge bim men i følge legen 28 okt..samme det..gleder meg veldig til alle kan få vite det!så forstår alle litt mer.. Men jeg håper mest av alt at formen skal bli mye bedre...

Syns også tiden går fort..Jeg tror den kommer til å gå treigere fra uke 30 å utover..husker det fra sist..

Skrevet

Jeg har termin 24.okt, og går over til 2.tri nå på torsdag! Gleder meg supermye jeg også, har vært forferdelig vanskelig å holde en så fiiiin nyhet hemmelig så lenge! Et par på jobben har imidlertid allerede skjønt hva som er på gang, pga den kulerunde magen min... Og jeg som har forsøkt å skjule den m store tunikaer osv, men den var visst synlig allikevel- men men! Bare gøy d da, har jo lyst til å rope d ut til hele verden nå=)

Skrevet

Jeg har termin 24.okt, og går over til 2.tri nå på torsdag! Gleder meg supermye jeg også, har vært forferdelig vanskelig å holde en så fiiiin nyhet hemmelig så lenge! Et par på jobben har imidlertid allerede skjønt hva som er på gang, pga den kulerunde magen min... Og jeg som har forsøkt å skjule den m store tunikaer osv, men den var visst synlig allikevel- men men! Bare gøy d da, har jo lyst til å rope d ut til hele verden nå=)

Skrevet

Skrevet

har termin 29 okt. er 11 idag. hmm, men legen sier 27 da så...men ul sier 29.. rare greier :) hehe

gleeeder meg til jeg er over 12 uke, alle vet jeg er gravid da... ikke vits å skjule det :) bare jobben som ikke vet enda..e.he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...