Gå til innhold

Spiser han mye?? samme som skravle...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke det at det gjør noe egentlig, for han spiser det han spiser han, men jeg er bare nyskjerrig :) Han er 10 1/2 mnd :) Og veeeldig aktiv :) hehe

 

06.30 220 ml mme

10.30 en brødskive/ en porsjon grøt + en frukt

13.30 en yoghurt/ en banan

15-16 en middagsporsjon

1830 en brødskive/en porsjon grøt

19.30 220 ml mme

 

Innimellom dette spiser han litt rosiner eller smaker på det vi måtte spise...

 

Hvordan er det med deres små?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligner veldig på menyen til min gutt det der, bare litt andre klokkeslett og mm i stedet for mme. Synes det høres helt greit ut jeg. Er nok heller min sønn som er storspist, for han er bare 8 mndr.

Skrevet

Samme her! Gutten min (8 mnd om en uke) spiser ca det samme, bare litt mindre melk og mer frukt. (Melk er visst ikke helt in for tiden i hans øyne......)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...