Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Men har lyst til å bestille en time hos legen i dag for å levere urinprøve og måle blodtrykk. Jeg har en del ødemer i beina og hatt litt vondt i hodet i helga. Synes det er greit å sjekke at det ikke er noe. Babyen har sparket sånn som han bruker men er greit å følge det opp nå på slutten.
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Gjør det du! Det er helt greit og til det beste for babyen i magen at vi som er gravide passer på Ikke bra å bekymre seg heller, også er det da er det godt å høre legen si at det ikke er noe galt!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg tenker det er greit å få sjekket det ut. Beina ser ut som tømmerstokker
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 få sjekket det du! det gjorde jeg etter to dager m huepine og mer vann i kroppen. var heldigvis ikke noe galt, men greit å få sjekket:) det syns legen og. lykke til:))
Supermamm Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Lykke til hos legen, greit å få sjekket det opp om man har litt symptomer! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå