Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Eg var skikkelig forelska i ein kar for ein del år sida og vi datet litt av og på, i ein 2års periode. Nå har eg plutselig fått for meg at eg føler noko får han igjen?!?! Det begynte vel med at eg så han på facebooken og ein del følelser blussa opp atte. Eg begynte å drøyma om han og etter så mange år utan og snakka med han eller sett han, fekk eg ein enorm trang til å se han igjen. Eg har gogla han fram på nettet for å sjå om eg fant noko på han og kjerringa. Eg veit liksom ikkje hva eg vil med det. Kommer jo ikkje til å gjere noko. Men eg er så nyskjerrig på han og en liten del av meg har jo litt lyst til å ringe på døren hans og spørre om han fremdeles vil ha meg.(lite til ingen sansynelighet for det.hehehe) Eg veit at eg burde tenke på heilt andre ting å blir litt irritert over det svake menneske eg er. Samtidig som det er litt morro å kjenne de sommerfuglane i magan atte, etter så mange år. Men eg kjem nok over denna perioden au:) Huttemegtu...eg er jammen ikkje god....Psykiatrisk neste
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Neida, du er ingen stalker ennå hvert fall. Det virker som utrolig mange begynner å drømme om ekser og andre menn en eller annen gang i svangerskapet. Vet ikke helt hvorfor, men det har kanskje med at man blir veldig "satt" og lite sexy i den perioden. (Man føler seg vel ofte lite sexy iallefall, selv om man kanskje er det.) Plutselig blir livet veldig alvor, liksom, og man kan ha behov for å lette det litt. Jeg har hørt om mange som tenker slik, men det går som regel over av seg selv. Men begynner du å snike deg rundt i hagen hans nattestid, iført en sexy neglige med kikkerten hengende over den store gravidmagen, ja da er det kanskje på tide å ringe psyk:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 hahaha....for et syn:) Gravid dame som luskar rundt exen sin bolig.Nå er ikkje eg gravid da. Er heller ikkje i noko fast forhold. Men exen eg lengtar så etter, veit eg har fått seg kjerring og unge og likevel får eg meg til å luske rundt på internett for å tilfredstille nyskjerrigheten min. Og skulle ønske eg traff han igjen...huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå