Gå til innhold

Jeg vil SOVE!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt så mye kynnere siden jeg la meg for å sove at det følese egentlig som en eneste lang kynner!! Blir sliten, utmatta og trøtt av det, men får jo ikke sove noe mer av den grunn!

Klarte endelig å slappe litt av, men da var det halsbrann til en stor gullmedalje! Så nå sitter jeg her da..Har tatt en brusetablett og håper den hjelper om litt...Men dette er skikkelig frustrerende!! Jeg vil jo for pokker bare sove!!!

Uff...måtte bare få det ut =) Kjedelig å sitte her på natta og føle at jeg bare må spy for det gjør så vondt..Håper ikke jeg får så mange flere av disse nettene! Har jo tross alt i overkant av 5 uker igjen til termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil oxo sove!! men begynner å bli skptisk til at jeg har ordentlige rier og ikke bare mas rier... Den berømte slimproppen gikk i kveld og nå har jeg hadd rimelige regelmessige (mas?) rier i 2-3timer vurderer å vekke gubben, da vi har lang vei til sykehuset ca 20mil og må få opp dattra, og avlevert henne til besteforreldre. har termin om 10 dager og har overhode ikke tid til å føde nå ;)

Håper kynnerene dine gir seg, har vært plaget med mye kynnere siden tidlig i svangerskapet og det er slitsomt!!

Skrevet

Kjekt at det er er andre som også er våkne, forstå meg rett =)

Så spennende om det er noe på gang da=) Skulle gjerne vært så langt som deg og hatt noe på gang! Heller det enn å sitte her å føle at brystbenet blir etset bort....blæhr!

Du må ha masse lykke til da =) Om det måtte være fødsel eller mase-riene som går over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...