zethaline Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Den kneppingen i magen,hva er det? Noen som vet? samme som 3.trimster
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Vet desverre ikke. Ring føden og spør så er du sikker på å få et riktig svar!
Påsmeltigjen Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Kan det være babyen som hikker? Det føles som knepping og holder på i i noen minutter av ganger mot slutten sv svangerskapet, slik var det i hvert fall for meg forrige gang. I tillegg hadde jeg noe som kjentes ut som kramper hos babyen. Da jeg spurte jordmor om dette sa hun at hun hadde fått samme spørsmål mange ganger før uten å kunne gi noe godt svar på det. Det var i alle fall mange som hadde det slik. Det føltes mer ut som dirring enn knepping, egentlig. Holder en knapp på hikking ...
Mamsen87 :) Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 hatt mange av de? noen som mener de får kneppelyd litt før vannet går..
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Det er livmoren som driver med ett eller annet...Husker ikke hva,men det er helt normalt.... Skal klikke...
*Super*Mamman* Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Hos meg og kommer det rare lyder i fra magen.. Høres ut som sånne lyder som kommer når en får strøm i seg..Knitringer lissom.. Spesielt når ungen rører mye på seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå