zethaline Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Den kneppingen i magen,hva er det? Noen som vet?
Nætte;mortil2 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 skjønner ikke helt hva du mener med knepping??
sina08 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 det knepper hos meg også, men vet ikke helt hva det er...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Har to forslag: Enten hikker barnet.Det er visst vanlig. Det andre alternativet er trening av ryggen. Leste et sted at de bevegerseg så fort at det kan forveksles med hikke.
zethaline Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Vet hvordan hikken kjennes ut,men dette er kneppelyd som kan høres av andre også.Hadde det igår samtidig som jeg hadde kynnere... hmm,må visst spørre jordmor,kansje hun vet hva det er ;-) Takk for svar ;-))
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 De sier det kan være leddene til babyen. Har sånn jeg også, masse:) Helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå