Gå til innhold

*Hvor mange dager igjen, 7 april-08?*

Anbefalte innlegg

Skrevet

0 her:) Så nå krysser jeg fingrene for at hun velger å komme snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 dager igjen i dag til UL termin og 4 dager til min egen termin. Nå får han vente til både jeg og eldstemann er kvitt forkjølelsen før han kommer.

Skrevet

3 dager igjen, men vannet gikk tidligere i morges.... så håper at riene snart skal ta seg opp....

Skrevet

0 dager håper jeg... Skal på sykehuset å settes igang nå. Gruer meg noe sykt. Rart å tenke på at jeg om noen timer kan ha prinsen min i armene. Men det kan jo drøye ut også.... Får håpe at det går bra:)

Skrevet

jeg har 44 dager igjen også :o) ikke lenge igjen nå... bare 4 dager så er vi høygravid ;o)

Skrevet

1 dag på overtid her. ønsker så veldig babyen min vil komme idag!

Skrevet

46 dager igjen....Det går litt seint, men når jeg tenker tilbake så går det fort også....hehehehe.......Snat høygravid! juhu!!!!

Skrevet

3 dager igjen:)) men dessverre klar for å gå over.... er så lei nå

Skrevet

2 dagar att. Mon tru om det skjer noko i dag? Kjennest eigentleg ikkje slik ut..

Skrevet

85 dager igjen.... LEEEEEENGE!!! føler at jeg har vært gravid hele livet snart, og det er fortsatt igjen nesten 3 måneder... gleder meg til å bli litt meg sjøl igjen etter fødsel.... å sove på magen er vel det jeg savner mest!! ;) også gleder jeg meg til å HIVE ALLE MAMMABUKSER!

Skrevet

62 dager igjen her.. alt for lenge..

Skrevet

2 DAGA og såååå lite motivert til å gå over tiden,så håper det skjer nboe snart:)

Skrevet

6 dager igjen.. Er forbredt på å gå tiden min ut og over det

Skrevet

-2 dager her,nok er nok.

Skrevet

30 dager her, akkurat 4 uker med andre ord =) Håper det går fort.

Skrevet

14 dager her, er endelig fødeklar - JIPPIIII!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...