Gå til innhold

Hva syntes dere om Agnethe Bernadette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det navnet så godt. Og skulle det mot formodning bli gutt tenkte jeg Kristian Reiel. Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kuleste navnet hittil her inne. Liker gutteforslaget også. Go 4 it!!

Skrevet

Er det ikke litt "too much" ? Litt jålete? Vi ikke fornærme deg altså. Kommer med et innspill... :) Liker bedre guttenavnet...

Skrevet

Helt ærlig......forferdelig "pompøse", "overhøytidelige navn". Ikke min smak, men jeg liker mer enkle og greie navn som f.eks. Ida.....:)

Sorry......smaken er så forskjellig!

Skrevet

Trodde du hadde skrevet Bernadette feil og at det skulle være Bernadotte ;)

Helt greie navn det! Jeg får litt assosiasjoner til foreldrene når jeg hører veldig spesielle navn på barna, men hvis dere syns det er fint så er det supert! :o)

Skrevet

Litt sånn rokoko-stil, for min del, så var ikke helt fan.. Kristian og Agnethe er fine navn, men Reiel og Bernadette??? Æhhh....

Men, det viktigste er at dere er fornøyde da =)

Skrevet

Agnethe og Kristian er fine navn, synes jeg. Bernadette synes jeg personlig er way over the top, og navnet Reiel har jeg overhode ikke hørt om før. Men heller det enn Bernadette.

Men selvsagt, kun min mening. :) Det er hva dere som foreldre synes som betyr noe!

Skrevet

ehh hehe synes ikke d var så fint jeg da men..d viktisgste er at dere liker d :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...