kitta216 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 De siste dagene har jeg hatt en del bobling i magen... kjennes rett og slett ut som små bobler som stiger Har ikm den 9, så håper boblene er et godt tegn... Er det noen andre som har hatt det slik? Eller vet hva det kan komme av? Husker at jeg hadde slike bobler i magen når jeg gikk med førstemann, men da var jeg i 2 trimester... og det er jeg i hvertfall IKKE nå.... rare greier dette her!
kitta216 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2008 megen... he he... skal jo være mAgen (i overskriften altså....)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 ÅÅÅÅÅ så spennende da!!!!!!!!! Har ikke opplevd dette selv, men har en venninne som hadde dette som første tegn. Hun fikk tvillinger;-) Hehe er nok ikke sammenheng mellom de to tingene altså;-) Men et godt tegn er det ihvertfall. Jeg har ikm 10.april. Når skal du teste? Jeg tester i morgen:-) Er suuuuuuper spent! Har en del symptomer. Lykke til og hååååper du har en spire som klorer seg fast!
tirilsen Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 vi er nesten i samme båt..jeg fikk tr litt etter enn det jeg skulle og hu var her kun 2,5 dag..3 dager etterpå er jeg fortsatt veldig oppblåst (pleier ikke være det), litt svimmel og trøtt også prikker det litt nederst i magen også kan magen virke litt øm og støl..det virker som noe skjer der inne..men er veldig usikker, også tør jeg ikke ta en test, for vi har prøvd i 2,5 år uten pos. jeg bare venter og grubler videre..lykke lykke til til deg!! Håper spira sitter!!!
kitta216 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger enn til i morgen, ikm 9... men med min flax er den neg som vanlig.... Boblene er der fremdeles... nesten som en gullfiskbolle.. he he tirilsen: jeg synes du skal ta en test jeg! Kan jo hende det var festeblødning og ikke tr...
kitta216 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 Da har jeg testet.... og det ble en sterk strek(selvfølgelig) og en svak svak svak svak strek nummer to ;) Så da er det bare å vente en dag eller to og se om den blir sterkere Klarer ikke å slippe jubelen løs helt enda.... for har vært borti dette før uten å være gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå