Gå til innhold

HJELP!!!! TRENGER MAMMABUKSER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert på alle ubehagelige og stygge mamma bukser. Skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal sy på den SVÆRE EKSTRA STOFFET som du skal dra over magen. Jeg syns det er ubehagelig og lite praktisk. Hvorfor kan de ikke bare sy bukser med strikk i livet og kanskje bare en liten stoff lapp???? Jeg trenger sårt et par fin bukser i sort til helgen men finner f....ingen ting.

NOEN SOM KAN HJELPE MEG???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk svangerskapet.no. Kanskje litt sent i forhold til helgen, men der har de noen fine mammaklær.

Skrevet

Hei!

Ser du bor i Horten, har du prøvd Meg og Magen i Tønsberg? Der har de mammaklær og ammeklær til forskjellige priser og typer. Verdt en tur hvis du vil ha noe annet enn HM o.l.

Skrevet

jeg kjøpte en kjempefin olabukse på H&M med bare sånn liten strikk i livet - veldig god. jeg foretrekker faktisk de med sånn ekstra stoff jeg, de sitter bedre:) men, smak og behag! er verdt en tur innom H&M i allefall:D

Skrevet

Det stoffet over magen kan du forøvrig bare dra ned, slik at det ser ut som en singlet under en annen genser på en måte.. :) hvertfall på de fleste bukser.. :) Så blir det kanskje ikke så ubehagelig? Jeg synes det er veldig behagelig jeg da.. :)

Men anbefaler nettbutikker til deg da, siden du ikke er så glad i disse buksene.. :) Den kule mage har en del bukser uten det stoffet vet jeg!

Skrevet

Jeg kjøpte meg et par jeans av merket 2Wear før helga. Ganske dyrt, men kjempefine og gode, og de er lave i livet uten det der stoffet over buken.

Nå så jeg ikke etter sorte, men mener de hadde det også. Anbefaler iallefall disse buksene, også kan man fint ha de en stund etter fødsel også.

Skrevet

mammahuset.no. Skikkelig fine bukser! de ser helt vanlige ut og er gode å ha på. Søstra mi som er ganske tynn og ikke gravid prøve min bukse og den satt som et skudd på henne, så de kan brukes etter fødsel også. Altså ikke sløseri å bruke 800 kr på en bukse da syns jeg.

H&M har faktisk en del bra. Har kjøpt to bukser der som ser ut som helt vanlige olabukser når jeg har de på. De har strikk i livet, men det er det jo bare jeg som ser ;-)

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips!

Skrevet

Jeg er også velig fornøyd me 2wear buksene. Du finner lokale forhandlere på linken:http://www.2wear.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...