Gå til innhold

HUS - hva syns dere om dette??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekkert, og så utrolig søtt barnerom da...

Skrevet

Ja jeg syns det var råfint. Det var liksom helt innflytningsklart for min del.

Skrevet

Jeg synes det var flott! Elsker stor terasse der du kan ha grill og god mat! :P

Men merkelig det at 50% av husene på finn har det lille sengeteppet, vi har det her hjemme vi også, men :P

Skrevet

Fint. Men jeg likte ikke kjøkken innredningen.

Skrevet

Rent bortsett fra at jeg ikke likte kjøkkenet og ville helst gjort noen endringer på badet samt lagt spotter i taket, var det fint:)!!

Skrevet

Hadde nok ikke valgt det selv, men det var hvitt og jeg syns det var helt greit:-) Gjør nok mye å bytte ut knottene med stålknotter:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt kjøkkenet selv om jeg skulle pusset opp, men syns det var helt greit.

Badet var fantastisk, med tanke på at det hadde badekar *drøm* og at det ca. er tre ganger så stort som mitt bad:-/

Skrevet

Fineste av de husene og leilighetene du har vist meg :) og det er jo rimelig mange hehe..

Utrolig fint hus med mye potensiale! Ikke kjempe fan av kjøkken med slik 80-tallsbøy på jeg heller, men kjøkkenet var helt kurant og kan lett bli fint ved å bytte knotter, få inn litt fine kjøkkenhåndklær, noen potter med urter osv.

Dette synes jeg dere virkelig skal vurdere!

Skrevet

Ja jeg syns det var sååå utrolig fint! Elsker størrelsen på badet!!

Og så er det mye mer sentralt enn her jeg bor nå, problemet er barnehageplass. Har fått plass til Lucas fra august rett her, i samme barnehage som Adine.

Men tenkte jeg skulle undersøke litt i barnehager i nærheten der, og kanskje ringe og høre. For det er for langt å pendle.

Skrevet

Ok... Bra med stor uteplass :-)

Skrevet

kjempefint! Elsket badet og barnerommet! Og prisen var heller ikke ille:)

Skrevet

Badet var jo digg da, kjøkkenet kan man med enkle midler enten bytte frontene på det, og som du sier ha stålhåndtak på skapene. Det finnes mange muligheter for slike fronter på kjøkken.

Har du finansieringen i orden og kan legge inn bud ville jeg nok sterkt vurdert og gjort dette.

Skrevet

Fint, men ville helt klart byttet kjøkkenskapene:o)

Skrevet

det var fint :-) (litt misunelig så kan ikke skryte for mye :P )

Skrevet

Helt greit, men ikke min stil. Jeg synes det var forferdelig kjedelig og likte hverken kjøkken eller bad. Merkelig at det ikke var noe bilde av utsikten. Den er muligens fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...