Gå til innhold

Hva gjør dere på reise-hotell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere må gi barne mat på flaske... og på hotell så er det sjeldent minkjøkken eller micro til å varme opp mat... eller sterilisere/vaske flasker!

Hvordan gjør dere det med mat da, vi skal reise med ei på 9-10 mnd... spiser kanskje for det meste grøt da?? Og middagsglass??

Vi tenker å reise til thailand eller spania...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I norge har vi hatt med oss vannkoker. men så var det jo det med støpsel og sånn da i det store utlandet!!!

Skrevet

På helsestasjonen jeg gikk på med nummer to, fikk vi beskjed om at vi trengte bare sterilisere flaskene hver gang de første seks ukene. Etter det en gang i blandt.

Noen hoteller har utleie av reiseseng og andre ting som man trenger. Ellers kan dere kjøpe en liten reise vannkoker, og støpsler til stikkontakt. Ta med flaske børste og litt zalo.

Man glemmer fort:) Men det er gjerne grøt/brød til frokost og lunsj, middags, og grøt/brød til kvelds når de er så store. Også er det litt melk til maten, som man har kopp til. Også har jeg gitt en flaske melk som kvelds kos. Men det er veldig forskjellig hvordan folk gjør det.

Skrevet

Dette hørtes jo flott ut:)... så for meg at vi måtte ha med alt jeg og bo i leiligheter... men det kan jo gå supert på hotell å:)

Dette er vår første så er litt blank på hva de spiser når de er 9-10 mnd.. men takk for svar)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...