Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 og som ser ut til å like det.Er det flere enn meg som har en sånn mann? Jeg blir gal av å se på det.Moren og faren behandler en mann på 35 år som om han er et barn og ikke kan noe selv.Og han bryr seg ikke.Ser ut til å like det.De smører skiver til han,hjelper han økonomisk ,retter på genseren hans,kommer med sjokolade til han........Jeg kjenner at jeg mister litt tenninga avå se på at han er som et barn i deres nærvær.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Sorry, men min første tanke er at en sånn mann ville jg aldri involvert meg med.. Men nå er jeg veldig opptatt av at det ikke er mitt lodd i livet å stelle for en mann, da. Og slike menn vil ha kvinner som duller med dem. Æsj, turn off!
røre-røre og lille umulius Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Kan ikke si at dette ville tent meg,men hvordan er han ilag med deg? Regner med at han er alenebarn?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Høres helt sykt ut! Ofte er det først når man involverer seg i en annen og kommer inn i en ny familie, at man ser skjevhetene i sin egen familie. Ser han det ikke, må du fortelle han det. Så må du avgjøre om du vil være en del av hans familie.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Mannfolk som er sånn er det dessverre mange av. Eller har jeg bare vært en magnet for sånne tilfeller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå