Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 at når en person dør, så er spesielle dager veldig vanskelig? Som dødsdag, bursdag osv...? Hvilken forskjell gjør det egentlig?
danieI Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 fordi man tenker ekstra mye på personen på de dagene det er hat
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Men hvorfor? Jeg skjønner ikke hva et tall - en dato egentlig skal ha å si.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 En dag du er vant til å ha vedkommende tilstede, eller endatil en dag du er vant å feire vedkommende - ikke rart det er tommere da.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Det stemmer vel kanskje. På sånne dager; best å lukke seg inne? best å gjøre mye for å glemme?
danieI Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 har ikke noe å sammenligne med, det var ettårsjubileet for dødsdagen
danieI Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 best å bare ta det som det kommer ikke planlegg så mye, og ikke sett så store krav til deg selv om hvordan det er ok å reagere
Gjest Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Har ufrivillig mye å gjøre, som jeg ikke kan unngå. Så man må vel sette kravene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå