Gå til innhold

Hvorfor er det slik....


Anbefalte innlegg

Skrevet

at når en person dør, så er spesielle dager veldig vanskelig? Som dødsdag, bursdag osv...? Hvilken forskjell gjør det egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi man tenker ekstra mye på personen på de dagene

det er hat

Skrevet

Men hvorfor?

 

Jeg skjønner ikke hva et tall - en dato egentlig skal ha å si.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

En dag du er vant til å ha vedkommende tilstede, eller endatil en dag du er vant å feire vedkommende - ikke rart det er tommere da.

Skrevet

Det stemmer vel kanskje.

 

På sånne dager;

 

best å lukke seg inne?

 

best å gjøre mye for å glemme?

 

 

Skrevet

har ikke noe å sammenligne med, det var ettårsjubileet for dødsdagen

Skrevet

best å bare ta det som det kommer

 

ikke planlegg så mye, og ikke sett så store krav til deg selv om hvordan det er ok å reagere

Skrevet

Har ufrivillig mye å gjøre, som jeg ikke kan unngå. Så man må vel sette kravene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...