danieI Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 quinnen min fyller år snart hva skal jeg kjøpe i bursdagsgave til henne? noe som ikke er helt standard kjærstegave min lille interne brainstorm ga meg sånn ca null ideer
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Gi henne en dag på spa mens du er tobarnsfar, lag noe helt nytt og overraskende til middag når hun kommer hjem, og plassér stearinlys på hver ledige centimeter i huset. Lag en cd som bare er til henne, og gi henne tre røde roser fordi det enkelt og greit står for kjærlighet!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Lag hinderløype i skogen, med mat etterpå i et lite fint skogsholt... OGSÅ gir du henne en minigris. Da hadde jeg blitt glad.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Hehe:) Kniv er jo ikke et veldig dårlig foslag. Men en ting jeg hadde satt pris på da.. (Noe som aldri kommer til å skje) hadde vært en helgetur til et eller annet sted med kjæresten.. All mulig luksus og oppvartning inkludert;-) Koster litt, men du har jo råd til det. Tror du scorer høyt:-)
oui-oui Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Nå er sikkert quinnen din en ung og spenstig barnløs 20-åring og ikke ei sliten 2-barnsmor som meg selv, men to av de gavene mannen min har gledet meg mest med de siste par årene er 1) Aromaterapi og 2) helgatur med venninne - forsåvidt i omvendt rekkefølge. I ditt tilfelle funker det kanskje bedre med en elskovsweekend i Paris eller noe i den duren, hvis du er så heldig å ha barnevakt?
danieI Skrevet 6. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2008 vel....hun er ikke riktig så ung lenger gitt.....quinnen er moden *nikke*
Gjest Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Synes fortsatt mitt forslag er finest.... Det andre blir så klisje. Kan droppe minigrisen.
danieI Skrevet 6. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2008 hinderløype? med tau og sånn? hehe måtte vært på sommern det da, med nakenbading og sånn
Gjest Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Med forskjellige poster. Tau, klatring, gåter man må løse, skattekart osv.... (det er min hemmelige drøm ingen vet om, som jeg sikkert aldri får oppfylt). Nakenbading er ikke et must - men klart, fint hvis sommeren er der.
The most famous Ludder Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 Tror det hadde klikket i topplokket hvis typen skulle ha meg til å klatre på bursdagen min.
The most famous Ludder Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 Tror ikke det... Nakenbading er mer i min gate, det er digg.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #18 Skrevet 6. april 2008 En hinderløype, med forskjellige personlige poster, skattekart, gåter osv. for så å finne noe man blir veldig glad for. Spise sammen i et skogsholt. Så evt. kanskje bade for den del. Jeg hadde elsket det. Men jeg får det aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå