Gå til innhold

Voldsomme kramper i livmoren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn helt plutselig! er såpass vondt at det minner litt om slik fødselen startet. vondt rett under magen i livmoren på en måte og vondt rundt mot ryggen.

har hatt vondt i magen i flere dager nå. krampe vondt.

går på hormonspiralen og lurer på om det kan være den som er ute på vandring....En venninne sa(på spøk da) at de tkunne være svangerskap utenfor livmoren, men jeg hadde mensen her for tre uker siden.

har hatt historie med mye kramper i magen. noen mnd før jeg ble gravid med elias var jeg til ultralyd for mage/tarm, nyrer og hele alpakka men fant ingen ting da. nå begynner det på nytt igjen, men denne gangen er det myyyyyye vondere enn forrige gang. skal til legen imorgen for ås jekke en fløflekk så skal ta det opp med henne da.

men huff, jeg har fått nr til en synsk healer. har sendt mld me dhan og han ''ser'' en operasjon i fremtid, og prognosene er gode sier han. blir jo litt ekstra bekymret da. vet ikke helt om jeg skal tro på det, men en del av meg sier jo at jeg tror på de than sier. er jeg gal når jeg tror på noe slikt?? =P

ikke alltid like lett. lett å tro på det på avstand liksom, verre når man faktisk får det innpå deg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og av og til kommer det tak som er såpass vonde at jeg blir kvalm...noen som kjenner igjen disse smertene?

hvordan merkes det hvis spiralen han flytta på seg? vil det gjøre enda mere vondt? type ikke-klare-å-røre-på-seg-vondt?

Skrevet

ingen som kjenner igjen smertene??

Gjest gründerjente
Skrevet

Jeg har merket at jeg får sykt vondt i magen av å mavle masse Toro sjokoladekakedeig (langpanne), før steking. Smaker jo bare dødsgodt, som snop. MEN, altså, da får jeg drit vondt i magen etterpå, vondt i mangen og ryggen og blir kvalm. Akkurat slik du beskriver, men det går over når jeg går på do. Men det er vanvittig vondt, nesten så jeg besvimer.

Så, jeg har sluttet å mavle sånn deig!

Ellers har jeg hørt nyrestein eller er det gallegrus eller hva det heter, kan ha slik effekt som du beskriver. Vondt mage som ikke går over.

Skrevet

Jeg har ubehag og "kramper" i livmoren og eggstokk regionen ofte, i forbindelse med eggløsning og mens og utenom.....årsaken vet jeg ikke, blitt sånn etter jeg fikk nr 3, skal snart til gynekolog for å sjekke ståa, ta innvendig UL osv.. Tror ikke det er noe "farlig", men det er irriterende og ikke minst smertefult når det står på...hender jeg må legge meg i fosterstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...