2barnsmor86 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 om tvseier som vi følger med på eller fulgte me på før! er så mye jeg har glemt helt hadde vært gøy å friske opp litt!
Mamsen87 :) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 aldri vært så veldig glad i og se på tv. Men home and away, hotel cæsar og frustrerte fruer må jeg ha med meg nå! Før var det bot og bedring (tror jeg det het?!), mot i brøstet, helene og gutta! Hehehehe
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Hva het den serien med de syklende politiene i California? Den så jeg på sist jeg var i permisjon for 5 år siden, he-he skikkelig teit amerikansk serie.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Pacific Blue! Hehe, mååååtte jo bare se den teite serien hver eneste gang :-)
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Passific Blue Jeg var student da den serien gikk, -litt for sent på kveldene. Kom ofte for trøtt på skolen dagen etter Savner Grey's anatomy
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Min favorittserie gjennom tidene er La Dueña. Regina Villareal var mitt idol. :-D Jeg var 7-8 år og drømte om rødt hår, en stor gård med hester, og en svarthåret mann! =) Ellers var Pacific Blue en slager, og Savannah var et must hver sommer på rideleir. =)
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Så mye gikk jeg glipp av at jeg ikke klarer å skrive Pacific engang ;P
2barnsmor86 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2008 ja Pacific Blue tror jeg har sett alle episodene 2 ganger eller noe sånt hehe......... noen som husker hva den elendige serien der d var med en heks med en dukke som ble en liten gutt eller noe sånt...husker ikke! ellers er d klassikerne som akutten,csi................osv x-files var bra de første sessongene så vidt jg husker:::::::::ehhhh
trinebeate Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Jeg følger med på frustrerte fruer, lost, prison break og anna pihl. Jeg følgte med på melrose place, beverly hills 90210, dawson creek, outsiders og mange flere, Men disse er jo mange år siden, men jeg syntes de var kjempebra den gangen:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Den smørja du sikter til, 2barnsmor86, tror jeg het Passions. Gud, så dårlig det var! =)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Den serien med hun heska, var ikke det 'Passions' ? Herremin for en elendig serie, men følge med - jaaaaa, det skulle jeg. TV-slave, jeg? Neeeeida! Hehe :-) Må ikke glemme - Medium - Criminal Minds - Prison Break - Lost - Frustrere Fruer - Greys
2barnsmor86 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2008 ja d var elendig,ikke rart d plutselig forsant,hehe fatter ikke at d går ann,cæsar er jo stor serie i forhold...........heheh
Gjest Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Åh, Criminal minds var HERLIG! Jeg liker numbers, csi og bones også, men synes criminal minds var litt mindre enspora. Altså ikke så veldig "ah, i følge dette halvspiste kyllingbeinet, var dette en deprimert fugl på 4 1/2 måned, som likte turer i skog og mark, før den ble brutalt drept med kjøttøksa".
Rivjerntilkjeft Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 sunset beach! dallas! dynastiet! glamour! i gode og onde dager og passions seff... var hvertfall de jeg så hehe så tragiskt vettu--
Malin G. Spann Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 jeg var skikkelig fan av chicago hope og den tredje vakten. her er enliste over de jævligeste seriene jeg vet om: passions sunset beach mac gyver den 7 himmel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå