(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 http://www.illusion.no/hoftebukse-m-belte-hvit-p31781.html den er hvit da, men er i sånn materiale du vil ha.. det er iallefall sånne steder du må leite!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2008 bahh..om du går inn der så har de sorte også.. jeg bare så ikke så nøye!!!
Monajenten Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Åh tusen takk! Herregud, jeg er seriøst dritgod på materialbeskrivelse:-D Vet du hvordan størrelsene er der?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 hahahhha nej jeg aner ikke.. jeg farter ikke rundt i glamour-modell-topper osv.. fnis. jeg har bare sett annonsen for de hundre ganger når jeg har vært inne på fjesboka mi! fnis! haha ja, lo når jeg så materialet jeg også!
Monajenten Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Hihi ok;) Men jeg ser at de hadde den svarte igjen kun i str. 44 :-/ DET var litt stort til meg dessverre, sukk:-s
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 æsj! kanskje de får inn igjen.. send de en mail eller lagre på favoritter og sjekk igjen senere. de er vel populære da. hehe.
Monajenten Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Hihihi godt mulig;-) Får gjøre det, takk for tips uansett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå