bee* Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 jepp jepp denne jenta fikk igjen på skatten og da blir det sydentur på familien men hvor.. har tenkt at vi IKKE skal til tyrkia men derifra har jeg ikke peiling.. noen ideer? vi har ikke vært i syden noen av oss..
mai mammaen til to Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 vi skal dra til mallorca i september.. gleder oss masse til det..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Det skal antagligvis vi og.. Men mannen vil ha pengene klare inne på konto først.., så selvom vi har fått igjen 27.000 på skatten som kommer i Juni vil han altså ikke bestille reise før i Juni.. jeg er ikke helt med på den og vet at vi ikke får reist da.., for bare 3 plasser igjen nå.. =(( Jeg elsker jo Tykia - Side.. Men ellers så er det jo mange som er fornøyd med Hellas!??!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 vi skal til spania, alltid safe. har hus utenfor malaga. er mellom 20-30 grader der i høstferien, perfekt for de små minus- dyre flybilletter. vi betalte 5000 per pers tur retur.
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Vi reiser til Mallorca i september, var der i september i fjor og, anbefaler det på det sterkeste!! Er ikke for varmt der da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå