Maaaamy. Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg har dessverre ikke hatt noe fast jobb siden 2 mnd etter jeg var ferdig med mammapermisjonen min sist. Arbeidsplassen min ble lagt ned, men siden jeg hadde jobbet der i mange år, fikk jeg utbetalt noen mnd med lønn etter oppsigelsestiden. Etter det har jeg hatt litt vikarjobbing, men ikke noen ting fast. Så jeg har jo tjent litt og har dermed hatt lønn i mer enn seks av de siste ti mnd når jeg kommer til permisjonsstart for denne graviditeten. Men nå har jeg ingen plass jeg skal søke permisjon fra da, siden jeg ikke har fast jobb. Da er det vel bare nav jeg skal sende inn papirer til ang dette med foreldrepenger?. Går litt i surr for meg dette. Hadde tenkt jeg skulle ta en tlf til dem i morgen, men nå har selvsagt hustlf vår streiket, ikke har vi mobildekning her og jeg blir uten bil i morgen. Typisk. Så..... når er det vi må sende inn disse skjemaene og ordne dette med papirene? Må en sende inn bekretelse på termin til nav også, eller er det bare til en eventuell arbeidsgiver? Kanskje det er noen her som har noen gode svar:) Har tenkt veldig lite på dette, så nå ble jeg litt småstresset her om at jeg kanskje er litt sent ute...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 God kveld Jeg var i samma situasjon som deg, bare sendte inn dette skatte og inntektsskjemaet selv jeg, og søkanden så gikk d i orden Så legger du ved en kopi av helsekortet for gravide Bør sende de inn i GOD tid før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå