Lampe77 , en spire i magen Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg kommer meg så vitt opp om morgen, kan sove hele dagen viss jeg hadde hatt mulighet. Er trøtt hele dagen, blir sliten av det å. Gruer meg når jeg skal stå opp om morgen:-( Er helt ferdig..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 da er vi to, jeg kan stå å sove, gå å sove, sitte å sove, sovner i bilen, i besøk osv, er helt pyton:( men det skal visst gå over rundt uke 10...
Mauameg Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Har det akkurat som deg, har lyst til å sove heeeele tiden. Hadde det slik i forrige svangerskap også, så jeg trøster meg med at jeg kommer til å kvikne til etter hvert. Problemet denne gangen er at jeg også går rundt og er konstant "fyllesyk" og det gjør at formen er enda verre. Å komme seg gjennom arbeidsdagen er slitsom prosess for å si det slik ;o) Men alt for den lille spiren i magen!! Lykke til!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Godt å høre det ikke er bare meg som har det sånn. Det er kjempe slitsomt, så jeg håper det går over som du sier. Jeg er 8+3 tror jeg, jm mener jeg er 3-4 uker lengre. skal på Ul den 15 april..
Line m 3 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Hjelpe meg, jeg er 4+5 og er såååå trøtt! Konstant. Kan ikke huske jeg var så trøtt med de andre barna, så tidlig. Hadde igrunn ingen symptomer så tidlig med de. Men det er vel et tegn på at alt er normalt
Promp Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jepp, supertrøtt!!! Føler meg ekstremt asosial og taus om kveldene... Ganske lost, kjører feil og helt pling! Gleder meg til det gir seg, nå føler jeg meg som en superlat kjerring med ølvom. Gleder meg til magen kommer og trettheten og kvalmen gir seg! Lykke til alle sammen!!!
Frøken Svingtrapp Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Ikke alene nei !! Jeg er 8+4 og kjempesliten hele tiden. Sover middag hver dag nesten og blir ofte overmannet av tretthet når jeg gjør noe. Da må jeg bare sette meg ned og ta meg sammen. Kunne sikkert ha sovnet i butikken i går, om jeg bare hadde funnet noe å sitte på Om kveldene kommer kvalmen og frossenheten sigende og da blir jeg sitttende som en potetsekk i sofaen under dundyna og smådorme. Satser på at det går over snart
Nina_J Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Hei! Har akkurat i dag fullgåtte 7 uker. Jeg er dødstrøtt!! Når jeg er på jobb sitter jeg å ser ut i luften og blir helt "borte", jeg sover middag selv om jeg aldri har gjort det til vanlig, jeg blir kjempesliten av bilturen hjem etter jobb og i går la jeg meg 21.30, og likevel dødstrøtt i dag tidlig... Knøttet i magen suger til seg all energi, men alt for den lille! Menmen, det er jo sånt som følger med det. Får bare ta det positive i det, å tenke på at vi i allefall får mye skjønnhetssøvn!
lille spira Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Jeg er også innmari trøtt og føler ejg går rundt som en sombie! Blir helt distre av det, og har glemt en masse jeg har lovt og gjøre/fikse/sjekke.. hehe... ikke bra! Men, sover jeg godt om natta? Nei, da ligger jeg halvvåken og gruer meg til og stå opp. For om morgenen så er jeg så kvalm, så kvalm. Står opp en halvtime tidligere enn vanlig bare for og ha litt tid til og spise frokost og la de værste brekningstoktene gå over. Slit det der altså... Skal bli godt når det går over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå