Gå til innhold

Bris & mirakelet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skrev et innlegg til deg for en stund siden, men fikk ikke noe respons, så da prøver jeg igjen :)

Leste en gang at jenta di ikke tok smokk? Fortsatt problemer med det? Mine 2 barn har begge nektet å ta nyfødt-smokk nemlig (de som er fra 0 til 4 mnd eller noe slikt). De har bare godtatt de som er hakket større, fra 4 mnd. Så dersom du ikke har prøvd det, så kan det jo være verdt et forsøk :o)

Håper alt står bra til med deg og mirakelet ditt!! :)

Hilsen

MissUlv ~09.02.08~ :o) på BIM,

på DIB kaller jeg meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte litt før jeg legger meg* :o)

Skrevet

og dytte litt i dag også :o)

Skrevet

opp :o)

Skrevet

Hei du!

Sorry, jeg har ikke vært så aktiv her inne i det siste. Men NÅ så jeg innlegget ditt :)

Vi har fremdeles ikke lykkes helt med smokk. Slet endel med å få Mathilde til å ta flaske også, så ga vel egentlig opp alt sammen. Men nå, plutselig, tok hun flaska Så vi har øvd med den hver dag siden torsdag.

Så jeg tenkte jeg skulle prøve litt mer med smokk. Går det ikke nå, så gir jeg opp hele greia.

Takk for tipset- jeg tar i mot alle råd: så jeg skal forsøke dette også.

Er alt bra med dere ellers??

Skrevet

godt at hun endelig tar flaske da, det er jo utrolig praktisk. Sarah har tatt både smokk og flaske hele tiden hun heldigvis... Men min største, Martin slet vi mer med.. Han tok ikke flaske før han var 9 mnd, og jeg begynte i jobb igjen... Smokk tok han hele veien da.

Ellers går det veldig fint, har vært heldig og fått en ganske rolig baby enda en gang. Litt stress å ha en 2åring som er på full fart inn i trassalderen i tillegg, men jeg koser meg masse med mine søte små :) Rart å tenke på at jentene våre er 2 mnd allerede!!

Skrevet

Høres ut som dere har det bra :)

Når smokken er det eneste problemet vi har, så har vi det ikke akkurat ille vi heller :P

De første månedene har gått fort, men over all forventning. Må innrømme at jeg savner magen litt da.. Var jo så koselig med alle sparkene og ventingen.

Var det jenta di som ble født på termindagen? Altså 9.?

Skrevet

hun ble født på termin ja :)

Savner ikke å være gravid foreløpig, mem husker at jeg savnet det ganske raskt etter førstemann :P Men for min del var det mye tyngre å gå gravid med snuppa, så det er nok grunnen.. Men jeg har ikke tatt skrekken, selv om det ikke er aktuelt å få flere barn på noen år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...