Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Vert alenemor i noen år, så traff jeg den fantastiske mannen,,,, Jeg svevde å bare allt va heeeelt perfekt! Men nå e jeg drit lei, tre mnd har vi vert skjikkeli sammen å de to siste ukene har han forandret seg til en egoist.... holder ikke avtaler, små lyging hele tiden,,,, å dette e etter han fikk en ny kamerat! Så nå e han blitt såååå tøff i tryne! Sitter her å e kvalm av hele fyren samtidig som jeg verker etter å kose med han å ha det sånn som i begynnelsen! Jenta mi e kjempe glad i han,,, å det e jo jeg å!! Uff
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 sett ham til veggs, -spør ka f som står på... hvis han skal fortsette å oppføre seg sånn, kan han dra dit peppern gror... d hadde j sagt, spes av hensyn til mine små.... d er ikke alle som er som dem gir seg ut for å være, i begynnelsen er jo alt rosenrødt for de fleste..... d er etterpå en må begynne å se etter "faresignaler" ... bare d at han lyver for deg allerede, sier jo VELDIG mye.. tror dette kommer til å utvikle seg til å bli et svært destruktivt forhold for din og din datters del, hvis han ikke plutselig "ser lyset" her,da, hvem vet -men jeg tviler..... kjente meg littegrann igjen i historien, bortsett fra at min viste seg å være gal, rett å slett. så, snakker av erfaring...desverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå