Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 1 år.Han har begynt å gå rundt stuebordet og har klart og stått alene i noen få sekunder i slengen. Øver vi litt nå, så er det nok ikke lenge til han har balansen og springer avsted :-)

Så nå lurer jeg på om jeg nå burde kjøpe sko, og hva må man tenke på når man skal gjøre det første skokjøpet. Noen som har gode råd og tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må kjøpe noen sko som er myke fremme og som er litt faste bak på helen..jeg kjøpte noen vår sko til jenten min nettopp,de heter ponny...de er veldig gode..har også noen ecco sko og de er også veldig gode..det viktigste er at de ikke er harde tunge sko..men jeg ventet med og bruke sko på jenten min til hun kunne gå selv...før hun gikk brukte hun noen vanntette "tøfle sko"de brukte hun i barnehagen også..det er reima sine!!er litt ekkelt for de små og skulle krype ute med sko på....

lykke til..

Skrevet

Vil anbefale deg see kai run sko som du kan kjøpe på mammamya.no eller filabel.dk blant annet. Vi kjøpte¨disse da vi synes de i bue er skikkelig myke og lette. Skoene skal helst vere så myke som mulig slik at de ikke former barnets fot, og endel sko i butikken er veldig harde synes eg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...