kaos83 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hei vennen hvordan går det? har dere bestemt dere for noe baby? klem
nattinatt Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hallo vennen neida!!! he he.Eller mannen har, om eg hadde sagt ja som eg nesten gjorde med påske. No nærmer det seg skuleslutt, og som 0406 spådde, har eindel andre spådd meg og,at det blir jobb snart, så då er det vel lettere å sjå korleis ting blir.Er vel økonomiske og eg tenker på då med å få ein til,mnår eg i tillegg har ein eks som ikkje bet inn bidraget sitt!!Men no skal eg få det off tenker eg.Går det fint med deg då? om du har lyst, kan du godt sjå kva du får opp ang baby og jobb.Og gjerne sydentur som fortsatt ikkje har blitt.Eg er født 04.05.68
kaos83 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 hei får opp jobb i september... og at det ikke blir sydentur faktisk nettopp pga jobb Og baby føler at det er helt opp til deg.. akkurat nå er det litt som om du ikke ønsker det nok... men samtidig nja er så usikker.. mendet blir om du bestemmer deg for det:) Ser du noe på meg ang utdanningsretning/ baby kjærlighet eller hva det måtte hvere? hehe klem...
nattinatt Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hallo Og tusen takk for at du såg på meg.Har du nokre direkte sp til meg?Kobler meg lettere på då.Men fleire babyer blird et på deg, og det ser ut til at du vil gå meir på skule og ja, du er kunnskapstørst ser eg he he.Kjærligheten ser jo fin ut den,ser ut til at dere trivest ilag, og har ein litt artig,kvikk tone mellom dere. Men berre kom med sp om du vil.Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå