Nord'a Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jenta mi på 3 mnd. hadde i går kveld grønnlig avføring med en del slim i. Er dette vanlig, eller kan det være symptom på noe?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Slim i avføringen kommer ofte i forbindelse med tenner, det i allefall min erfaring. Vet ikke om noe annet.. Søke på lommelegen.no kanskje?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Tror nok at det er normalt. Vet ikke hva det skyldes. Hvis det derimot kommer blod, eller hun blir veldig utilpass, ville jeg kontaktet lege, ja.
Bie&babylove:-) Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 dette hadde datteren min også rundt 4 mnd da hun begynte å klø i munnen.. tror det er normalt... har ihvertfall hørt om mange som har opplevd dette.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Min har hatt både slim og ørsmå mengder blod i avføringen, men da var han mindre, noen uker. HS sa et det kom av at tarmen var umoden, og var ikke farlig når det var så lite og blodet var friskt(rødt). Det kom gjerne samtidig med at han hadde mye luft i magen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Har hun vondt i magen? Kan jo være derfor.
Mariamin Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Hei. Dette høres veldig normalt ut. Begge mine barn har hatt grønn avføring med slim i. Uavhengig av tenner og magevondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå