Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med en kvinne som har en sønn på 5 år fra et tidligere forhold. Han bor hos oss og er hos sin far annenhver helg. Nå har kona mi planer om å reise til en venninne i Bergen i noen dager (langhelg). Det ideelle hadde vært om kona mi dro til venninnen sin den helga sønnen er hos faren.

Men dette passet visst ikke for venninnen, og nå føler jeg det er min skyld at hun ikke får dratt dit den helga hun helst vil (når sønnen er hos oss).

Jeg ser jo at det faktisk blir min "skyld" da, men er jeg forferdelig egoistisk når jeg ber henne om å velge en helg som sønnen er hos pappan sin? Hadde hun vært alene med sønnen, og ikke hatt meg, så måtte hun jo uansett valgt en annen helg.

Jeg kan ikke helt svare på hvorfor jeg ikke vil ha stesønnen min alene en hel helg. Jeg vet ikke, men jeg syns bare det er psykisk slitsomt. Han er ikke min sønn, og selv om han er kjempesnill, og vi kommer godt overens, så er jeg likevel ikke så begeistret for det. Jeg er ikke noe flink til å leke med barn, og jeg er ikke så veldig glad i det. Jeg klarer ikke å komme med idéer til hva vi kan finne på en hel helg alene, og jeg syns slike helger går utrolig sakte.

Ærlig talt, hva er galt med meg?

Jeg vil helst ikke ha noe pepper for dette her.... Men kanskje det er noen som forstår hvordan jeg føler det? Noen andre stefedre?

Huff, jeg føler meg jo innmari kjip da! Jeg må jo bare akseptere dette en gang for alle. Stesønnen min kommer til å være i livet hvertfall de 15 neste årene, så jeg må jo bare ta meg sammen!!! Slemme stefar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, dette ligner veeeeldig på ett innlegg på skravle som syns det er vanskelig å være stemor......

Skrevet

Ja, ikke sant? Men jeg tenkte kanskje en del mennesker må ha det inn med teskje.

HI

Skrevet

Så da valgte du et forum der du kan være anonym?? Kjipt!

Skrevet

Det stemmer det. Helt identisk, bare at smådetaljer er byttet ut, og det er undertegnet "lillekrokodille". Blir lite troverdig da, og hvorfor i all verden utgi seg for å være stefar når hun vitterlig er stemor? Hvis det er en slags privat undersøkelse du driver med "lillekrokodille" for å se om du får andre svar i forhold til du er stefar eller stemor, så burde du i hvert fall ha gjort det litt mindre gjennomskuelig enn som så.

jmf link

http://www.dinbaby.com/forum/thread/137374664

Skrevet

Sevfølgelig. Er alltid anonym. Synes det er så skummelt her inne, og det blir jo litt slitsomt å endre nick hver gang jeg skal skrive et nytt innlegg..

Skrevet

Jeg er IKKE Lillekrokodille! Ikke skyld på henne! Skjønner dere ikke poenget med dette inlegget?

HI

Skrevet

Er ikke det litt tragisk da? Å legge ut to nesten like historier først på skravle og så som anonym her inne?

Skrevet

Var jo ingen som skjønte denne.. Går å legger meg jeg. God natt!

HI

Skrevet

Du får fortelle oss poenget du ;)

Skrevet

Men hva var poenget da?

Skrevet

Poenget var å se om en mann får samme rådene som en kvinne. Funket ikke så bra da.

Skrevet

Nei, si det. Det ville ikke HI si, siden vi var for dumme til å forstå det selv. HI vil vel heller holde oss på pinebenken og la oss gruble oss ihjel på dette i natt. :-)

Skrevet

Ha! Da leste du ikke mitt første svar godt nok. Det er jo nettopp det jeg antok var ditt motiv! *triumferende*. he-he

Skrevet

Skulle laget en ny tråd da, ikke "stjele" en tråd og bare bytte ut mor med far ;) Bedre lykke neste gang!

Skrevet

Jammen, hvis jeg hadde endret på detaljene og etterpå konfrontert folk med at de gir ulike råd til menn og kvinner så ville alle sagt "nei, men denne saken var jo litt anderledes..blablabla".

Her kunne man ikke si det.

Skrevet

Jo, jeg så at du skrev det, men det var ikke jeg som skrev det opprinnelige innlegget. Jeg er altså ikke krokodilledamen. leste bar innlegget hennes og fikk en ide fra en av svarene der..

Skrevet

Har ikke lest innlegget på skravle, men det eneste jeg tenkte på når jeg leste dette innlegget var;

"Herregud, enten er det skrevet av en dame, ellers så er du homo, gutten min.."

Litt vel feminint om det skulle vært skrevet av en mann..

Skrevet

Skjønner at dette er harselering over det innlegget på skravle? Mne jeg skjønner ikke poenget/hvor du vil hen? Var det noe du ville synliggjøre med å skifte fra stemor til stefar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...