pablo Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Noen som har forsøkt det til barna og hvorfor? I det hele tatt alternativ behandling? Hva med å se på Iris? Finner jo masse ut der. Noen som vet om det finnes noen i Bergen som er flinke å ser på Iris?(øynene) Vet om en som er kjempe dyktig,men holder til i Førde. Syns det er litt langt.
Leandermamma Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Gutten min på 11 mnd går til fotsoneterapi hver 10 dag for søvnproblemer. Funker som bare det. Vi bor også i Bergen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Vi har vært hos homopat pga kolikk. Hva kan de se, ved å se på øynene?
pablo Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Hei Leander mamma? Hvor mange soneterapier trenger du på han eller hvor mange har du hatt? Syns bare min jente er litt urolig. Sover jo forsåvidt godt... Hvor går du?
pablo Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Funket homeopaten? Det finnes noen som kan se på iris...De kan se hvilke plager man har. Om man ikke tåler evnt melk osv...
Leandermamma Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Vi har gått gjevnlig siden 2 januar. Han får fotsonebehandling av hele kroppen, ikke bare av søvnsenteret. Fotsonen letter på spenninger som barnet kan ha i kroppen og dermed gjør de urolig.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 JA, homopat virket her. Hadde 2behandlinger, hvor homopaten satt nåler i øret og trykket på punkter på foten. Men det er litt dyrt. Vi betalte 650kr første gangen og 550kr andre gangen. Hva heter de som ser på iris?
Leandermamma Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Vi går til Linda Baisotti som driver Fana Naturmedisinske.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Min snuppe fikk soneterapi 2 ganger for umodne tarmer som førte til mageknip... funka som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå