08 + april spire Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Nå høre jeg til her inne hos dere.. Dette har jeg ventet lenge på. Andre trimester er fryktelig langt. Håper ikke dette trimesteret føles like lenge...
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Har nesten den følelsen andre veien jeg, ikke at jeg har vært så lenge her inne, men syntes 2 trimester gikk ganske fort (med måte da). Håper 3 trimester går ganske kjapt, er litt lei nå:-P Velkommen inn=)
lindamalmsten Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Nå hører visst jeg til her inne også, endelig siste del. Kjempespennende siden det er første og alt er nytt. Var på 3D ultralyd igår og fikk 44 bilder og 12 videoklipp av minstemann på dvd, det var helt fantastisk å se. Gleder meg kjempemasse til han kommer ut ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå