Ruttetutt ヅ Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har dere kjæledyr og i så tilfelle hvilke(t)? Hvordan fungerer det kombinert med baby/små barn?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 nasty nick! hehe ja vi har.. 1 hund og 4 rotter. funker helt perfekt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Vi har katt og med den katten vi har nå funker det utrolig mye bedre enn jeg noen gang hadde drømt om. Vi hadde en katt vi fikk da jeg var gravid, og denne fikk unger da Matilde var ca 3 mnd. Første katten ble noe sjalu (regner jeg med) da jeg fikk snupp siden jeg da (spes da hun var nyfødt) ikke orket å kose og være borti henne hele tida (i motsetning til i mitt sykemeldingsbefengte svangerskap). Men da vi ikke ble kvitt kattungene endte vi opp med å ta alle unntatt en av ungene med til dyrlegen, og ungen vi da beholdt var den som så ut til å "tåle" babyen vår best. Nå er både pus og snupp snart 3 år og beste lekekompiser. Pusen følger med oss til lekeplassen, snupp kan "kose" uten at pus blir aggressiv (blir det for mye legger hun seg bare til et sted hvor snupp ikke når henne) og det er ingen sjalusi mellom dem. Perfekt! Men dette kommer (som nevnt ifht katt nr 1) mer an på kattepersonligheten enn katterasen vil jeg si. Har forresten helt vanlig huskatt. Skal man først ha katt når man har barn er det nok en fordel å ta en katt som er født i et hus hvor det er (små) barn.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 vi har en katt som er 10 mnd. Det har fungert utmerket i forhold til både 2åringen og babyen.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Vi har katt og det fungere helt fint. Men vi lukker døren inn til soverommet slik at hun ikke skal legge seg i babysengen, hun pleier ikke å gjøre det,men sånn itilfelle
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 1 katt og 1 jakthund, funger kjempegodt. Så har vi jo to store akvarier da ;D
Mamsen87 :) Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Har hund.. Chihuahua. Går over all forventning! Bjeffa de to første timene etter vi kom fra sykehuset, etterpå har de vært super gode venner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå