Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Det er litt morsomt at tillab venter liten er på førsteplass, og tillab supereffelant kommer etter når det gjelder mest aktive brukere;) Lurer på om du kaprer både1og 2plassen jeg.... haha=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Heheheh;) Jeg skjønner deg godt, liker ikke den plassen jeg har nå.. Hvis modde vil, så kan de gjerne fjerne meg fra den lista altså....
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Hehe, tror det vil bli en ny opplevelse for Hannah... "døh, gidder du å slette meg fra den aktive bruker lista eller?!"
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg kommer til å bytte nivk så hyppig freover at det får heller være. " uker igjen til jeg er høygravid, deretter kommer fødeklar, så kommer dritlei (for det var jeg nemlig sist, går ut fra det kommer igjen:p) Så kommer vel denna ungen ut til slutt også regner jeg med. Håper virkelig det... Så KANSKJE, bare kanskje jeg ikke topper listen frem til da, hehe. (sæææææærlig)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2008 Hvis ikke kaprer du plass 1-15... hihi:D
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Ikkesant:p 1. tillab jabbajabba 2. tillab jabbajabba and so it continues!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå