selfangerkjerringa Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Dekselet til mobilen min det lå faktisk ute på parkeringsplassen foran huset... jarra. Altså ikke inne. Men nå er det her PÅ mobilen.
selfangerkjerringa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 øyh! hva skal man gjøre med en telefon med eksponert batteri? Fordel å ha dekselet...
selfangerkjerringa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 mista det uten å vite det. vanskelig å vite hvor ting er hvis man mister det uten å vite at det er mista osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå