Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Vesla har alltid vært superglad i grøt, men plutselig var det slutt. Ikke at det er noe stort problem, hun er halvannet år, men av og til er det jo ganske lettvindt og mettende med grøt, da! Det vi har begynt med er å ta en sånn Weetabix, helle på litt melk, og frese i microen i et drøt halvminutt. Ta ut, rør rundt, og vips, grøt!! Hender vi tar i litt fruktpurre også, men det er slett ikke nødvendig. Jeg spiser forøvrig det samme selv rett som det er, men jeg bruker to Weetabixer og varmer litt lenger. Ikke dumt!
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 hva er weetabix for noe da....???
Musemor med tre søte små Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Pleier ofte å lage en 1/2 posjon havregrøt og blande det med enten en litago yougert eller et halvt fruktglass. Evt. noe most banan. Gutten våe er også grøtlei, men han elsker det.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Weetabix er noe frokostblandinggreier. Ser ut som en kjeks. Står i hyllene sammen med cornflakes og annet feks på rema.
MammaLinda Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg har en sønn som er sikkelig grøtlei, jeg begynte å lage hjemmelaget grøt, å nå går det ned som bare det. fløyelsgrøt lager jeg nå, tar på sukker å kanel og han smatter som bare det. 15mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå