Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Han var på facebook...lette via skolene i Oslo, og da gikk det!:-)
Zyan Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 oi! jammen godt gjort, har tenkt litt på deg og han der idag se...hehe, lurt på om du noengang fant tilbake til han.. send han en melding da:)
Monajenten Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Oiii så bra da Riga! Det er godt gjort! Lykke til!! :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Å, så bra! Nå er det bare å slå til:)
OsloMor Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 WOW, så kult! Artig å ha en interessant fyr å spane på;-0.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Jeg tar tilbake det jeg sa i den andre tråden om at jeg ikke brydde meg om han var homo, for det var han selvfølgelig...sånn er det jo ALLTID!:-/
OsloMor Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Æsj, så boring (for deg) Ikke fullt så interessant nå. Allikevel er det bedre enn å ikke vite om det er en potensiell fyr der ute...;-/
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Så bra!!! Synd han ikke var typen som liker damer da, men nå får du deg sikkert en superbra shoppekopis:-D Han syntes sikkert det er artig at du lette sånn etter han:-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Juhuu... :-) Kult.. Synd han spillte for det andre laget da, men kan jo bli en god kompis ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå