Gå til innhold

Den nye serien på TV2..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den om militærkoner.. ? eller noe slikt.

Er den bra? Må ha en serie å laste ned. Greys er stoppet pga streik og det er sesong slutt på prison break.

 

Kanskje du har noe annet bra å anbefale?

Laster foresten ned Heroes også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener den er verdt å laste ned iallefall, sett 10 episoder av den nå. Jeg er hekta :P

Skrevet

Koneklubben...?

Syns den er bra jeg =)

Skrevet

Takk, da skal jeg sette på nedlasting i natt =)

Skrevet

grusom, glorifiserende serie om stakars amerikanske soldater og konene deres! fyttigrisen.. jeg måtte slå av i forrige episode! og noe så dumt som den surrogat-mor-greia. herrejesuz!

 

Skrevet

hvor laster du ned serier?

 

Skrevet

Koneklubben, ja! Kjempebra serie du absolutt må få med deg:-)

Litt i samme sjanger som "Frustrerte Fruer", "Grey's Anatomy" osv;)

Skrevet

ja, kjempe god serie,

Skrevet

Forresten kommer greys tilbake ca den 24. om jeg ikke husker helt feil :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...