Libido- Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Den om militærkoner.. ? eller noe slikt. Er den bra? Må ha en serie å laste ned. Greys er stoppet pga streik og det er sesong slutt på prison break. Kanskje du har noe annet bra å anbefale? Laster foresten ned Heroes også.
3xmamma Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg mener den er verdt å laste ned iallefall, sett 10 episoder av den nå. Jeg er hekta
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Koneklubben...? Syns den er bra jeg =)
Libido- Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Takk, da skal jeg sette på nedlasting i natt =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 grusom, glorifiserende serie om stakars amerikanske soldater og konene deres! fyttigrisen.. jeg måtte slå av i forrige episode! og noe så dumt som den surrogat-mor-greia. herrejesuz!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Koneklubben, ja! Kjempebra serie du absolutt må få med deg:-) Litt i samme sjanger som "Frustrerte Fruer", "Grey's Anatomy" osv;)
Mor&barn Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Forresten kommer greys tilbake ca den 24. om jeg ikke husker helt feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå