balsam Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 mistet "følelsen" i høyre arm og bein?? jeg kjenner armen, men har plutselig ikke kraft i den, klarer kun å røre på dem såvidt, og de kjennes numne/prikkete... har dette noe med disse nervene i ryggen som forstert kan presse på.. (svimler hvis jeg ligger på ryggen og fikk beskjed at det var derfor.)
Venezia 1 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Får du det når du ligger på ryggen, kan det være pga du får trykk på vena cava. MEN jeg syns du skal følge nøye med på dette og gjerne lese deg litt opp på symptomer på blodpropp. Ikke for å skremme deg, men det er jo større risiko for det når man er gravid og det kan være skummelt.
balsam Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 jeg får dette i armen og beinet uansett åssen jeg ligger/sitter eller står... men lurte på om det kunne presse på noe alikevell..
krish Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Ring legevakten du og si hvordan du kjenner det!
balsam Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 legevakta?? tenkte å nevne det på neste kontroll jeg...=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå