Gå til innhold

HVA ER KYNNERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig?Hvordan føles de? og hvorfor får vi det`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik som jeg har fått det fortalt.. Er kynnere sammentrekninger i livmoren. De er helt ufarlige. Men ligner veldig på rier. Blir kynnerne veldig sterke er det lurt å oppsøke lege eller føde avd. Jeg hadde veldig mye kynnere, (tror også de blir kalt falske rier?) med første mann. Var noen som sa da til meg at "grunnen" til at vi fikk dem var at livmora gjorde seg klar til den store oppgaven, å føde ett barn.. Kynnerne min i det sv.skapet kom når jeg hadde beveget meg.. Jeg har også veldig sterke mens.smerter.. Føler det er de samme smertene..

Håper dette hjalp deg litt på vei.. Snakk med jordmoren din hvis du lurer på mer.. De hjelper veldig godt, og vet hva de snakker om. Eller legen din. Mine kynnere da i første sv.skap mener jeg begynte to mnd før fødsel, men husker ikke helt sikkert.. Vet ikke når det er "vanlig" at de begynner. Er jo ikkje alle heller som kjenner noe til dette..

Skrevet

Er i uke 22, og har kynnere daglig. Er det noe som utløser kynnere? Stress... o.l.? Eller er det tilfeldig når de kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...