Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi legger jenta vår kl 21.30 , hver kveld , hun sovner som en sten da. Og sover da helt til morgenen igjen. Veldig flink :)

Hun er nå 2.5 mnd.

Jeg lurer på når man begynner å legge dem tidligere...?

Trapper man ned , eller? Hun har liksom siste duppen sin i 18-19 tiden.

Hun sover ganske godt på dagtid. Å er avhengi av regelmessig søvn , ofte på dagtid.

Noen tips?

Skrekken er jo at jeg begynner å legge henne i åtte tiden , så står hun opp kl 04.00 eller knall våken igjen kl 01.00 liksom....

Gode tips taes i mot :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går seg til etterhvert. Det gjorde det hos oss. Jo eldre de blir, jo mer aktive er de og desto trettere blir de på kvelden. Så dere vil nok se at leggetiden vil endres med tiden.

Skrevet

det gikk seg til av seg selv etterhvert.... Hun ble tidligere og tidligere trøtt på kvelden og nå legger hun seg ca 19.30 hver dag....

Skrevet

Var også bekymret for den leggetiden på samme alder. Da la hun seg gjerne mer mot midnatt - sammen med oss.

Når hun ble ca 4mnd la hun seg tidligere.

Nå som hun har blitt 6mnd gir hun klart utrykk for at det er på tide å starte kveldstellet rett over kl 18.

Kl 19-19:30 er hun helt klar for sengen.

En rutine hun kom inn i helt selv!!

Vi har ikke mulighet for å drøye den enkelte dager heller......

Prøver vi å dra på besøk på ettermiddagen og blir litt "forsinket", blir hun bare stuptrøtt stakkar.

Er nok gode muligheter for at det går seg til etterhvert.

Skrevet

jeg la min sønn den tiden der jeg også på den alderen.

nå er han 5 mnd og legger seg 19. begynte med at jeg la han et kvarter tidligere annenhver dag (21:15 to dager, så 21:00 to dager osv) så vi jobba oss litt bakover. nå får han siste luren før 16 og legger seg kl 19.

kan sikkert gjøre det på andre måter også, men virket veldig fint for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...