Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Når ca er siste luren før sengetid. Har prøvd å ikke la hun sove etter 18,men d virker som hun trenger en lur til mellom 18 og 20.. hva gjør dere ?
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Angelina våkner mellom 09-10 på morgenen, står opp, skifter bleie, får mat. Så leker vi litt på gulvet, ca 1 time. I 11-11.30 tiden legger jeg henne ut i vogna på terassen eller går tur, sover da 2-3 timer. Etter hun har spist neste måltid, leker vi litt før hun sover på terassen 1-2timer til. Det vil si hun sover aldri etter 17. Legger henne i 21 tiden... Da sover hun uten mat til morgenen!
januarbaby+maibaby Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Tutta mi våkner i hall elleve tida om morgenen, sover neste lur fra 12 til 3 eller 4, så er hun våken til 6 og sover gjerne til 8, åså sovner hun igjen klokka 10 hall 11... hun må ha en lur på ettermiddag/kveld for at hun skal sovne fint for natta, ellers er hun overtrett og klarer ikke finne roen når vi legger henne. Svn avle søvn har jeg TYDELIG fått erfare! Når hun har sovnet sover hun til 7 om morgenen, får pupp i senga med meg og sover videre il 10-hall 11
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Gutten vår er snart 7 mnd nå, men han begynte å sove natta gjennom da han var 3 mnd! :-) Han hadde\har også behov for en lur fra sånn rund 18:00 til 19:00 ca, får kveldsmat å blir stellt for kvelden for å så få kveldsmat:-) Er da i seng mellom 19:30 - 20:00. Sånn har det vært siden da. Så det at barnet helst ikke skal sove så tett oppi leggetid er helt feil hos oss:-) Han sovner like herlig etterpå igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå