Gå til innhold

Til dere med barn på ca 3mnd som sover hele natten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ca er siste luren før sengetid. Har prøvd å ikke la hun sove etter 18,men d virker som hun trenger en lur til mellom 18 og 20.. hva gjør dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angelina våkner mellom 09-10 på morgenen, står opp, skifter bleie, får mat.

Så leker vi litt på gulvet, ca 1 time. I 11-11.30 tiden legger jeg henne ut i vogna på terassen eller går tur, sover da 2-3 timer.

Etter hun har spist neste måltid, leker vi litt før hun sover på terassen 1-2timer til. Det vil si hun sover aldri etter 17.

Legger henne i 21 tiden... Da sover hun uten mat til morgenen!:)

Skrevet

Tutta mi våkner i hall elleve tida om morgenen, sover neste lur fra 12 til 3 eller 4, så er hun våken til 6 og sover gjerne til 8, åså sovner hun igjen klokka 10 hall 11... hun må ha en lur på ettermiddag/kveld for at hun skal sovne fint for natta, ellers er hun overtrett og klarer ikke finne roen når vi legger henne.

Svn avle søvn har jeg TYDELIG fått erfare! ;) Når hun har sovnet sover hun til 7 om morgenen, får pupp i senga med meg og sover videre il 10-hall 11 ;)

Skrevet

hun er 3 mnd neste uke

Skrevet

Gutten vår er snart 7 mnd nå, men han begynte å sove natta gjennom da han var 3 mnd! :-)

Han hadde\har også behov for en lur fra sånn rund 18:00 til 19:00 ca, får kveldsmat å blir stellt for kvelden for å så få kveldsmat:-) Er da i seng mellom 19:30 - 20:00.

Sånn har det vært siden da. Så det at barnet helst ikke skal sove så tett oppi leggetid er helt feil hos oss:-) Han sovner like herlig etterpå igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...