Gå til innhold

Sjokoladefontene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt/skal ha sjokoladefontene?

Synes dette høres litt morsomt ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha dette.

Broren min har en ganske stor sjokoladefontene som vi skal låne av dem. De har had den fremme av og til når de feirer bursdag og det er alltid en hit. Tror vi kommer til å sette den frem til kaffen, men ha den fremme ut over kvelden.

Skrevet

Jeg har selv vurdert dette, har en sjokoladefontene stående i skapet. Men jeg har egentlig konkludert med at det blir for mye styr. Vi skal ha ca 100 gjester, og jeg ser for meg at det kan bli mye kaos hvis "alle" skal samles rundt én fontene. Og det eneste jeg kan tenke på å dyppe i den er opphakket frukt og marshmallows, og jeg klarer ikke å tenke at det er teknisk mulig å få hakket frisk frukt og få den til å holde seg pen og delikat til den skal serveres, til så mange mennesker. Men har dere noen andre idéer om hva man kan dyppe i en fontene uten at det blir så mye arbeid? Kanskje tanken kan vurderes igjen, det er jo en utrolig morsomt detalj...:D

Skrevet

Vi skal ha dette i stedet for dessert. Har en med hvit og en med mørk sjokolade. Jeg stoler på at kjøkkenet sørger for at all frukten er frisk og fin til desserten så går vi etter hvert å forsyner oss slik som man gjør når det er buffet slik at ikke alle står med fontenene samtidig. Tror det blir veldig bra!

Skrevet

Jeg tenker litt på å ha dette til velkomstdrinken... hva tror dere om dette? Når vi er hos fotografen må jo gjestene vente på oss. Tenkte da å servere drikke + ferskskåret frukt. Kunne det ikke da vært gøy å ha en liten sjokoladefontene? Hva tror dere?

Skrevet

Jeg tror kanskje at om du har det til velkomstdrinken vil gjestene være mett når middagen kommer og det er jo veldig dumt da. Vi skal bare servere noe lite snaks og frukt til velkomstdrinken. Vet at når man først har begynt å spise frukt med sjokolade fra fontene så kan man liksom ikke slutte ;)

Skrevet

He, he - mulig du har rett i det men... Er litt fristende likevel. Bedre at gjestene føler seg ordentlig mette enn småsultne - kan jo bli en lang dag med mye venting. men får tenke på saken .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...