Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt og starte med kynnere så tidlig?

Er ikke så ofte kanskje et par ganger om dagen, men jeg kan ikke huske at jeg fikk kynnere så tidlig forrige gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg begynte å få kynnere allerede i uke 19 jeg også... Hadde til tider mase kynnere, men tror ikke det har så mye å si.. Er gravid ennå iallefall, og er i uke 35.. Har for så vidt "glemt" å nevne det for både legen og jordmoren...

Skrevet

eg fekk kynnere i uke 16 denne gangen. min 3.

har hørt at dess fler barn du får, dess tidligere starter kynnerene.

men viss du føler de blir vonde bør du kansje ringe legen å høre med han?

Skrevet

Jeg er andregangs og sist fikk jeg kynnere ganske seint, hadde kansje et par før uke 20.. Denne gangen derimot! Hohojj! Har hatt kynnere siden før uke 12! De siste ukene (er i uke 17 nå) har jeg hatt maasse plagsomme kynnere, har vært litt nervøs, men begynner gå bedre nå.. tror ikke du trenger å bekymre deg, hvis kynnerne ikke skulle begynne å komme regemessig å bli sterkere..

Skrevet

Neida dem er ikke vonde eller plagsomme enda, men det er godt og høre at det er flere som kjenner det allerede i uke 19.

Er vel kanskje lurt og nevne det for legen neste kontroll, men det er jo en hel mnd til.

Hvor ofte går dere til kontroll dere som er 2 gangs gravide? Og bør jeg gå til jm i stedet for lege?

Skrevet

Jeg nevner det meste for jm/lege bare for å være på den sikre siden:)

Er også andregangs og foreløbig har jeg hatt min aller første kontroll hos lege i uke 6 for nødvendige blodprøver og diverse, min første gjeldende kontroll ble vel i uke 12 hos jordmor, neste er UL i uke 18 og så jordmor i uke 21, ikke så ofte altså.. men du kan få oftere hvis du ønsker tror jeg.. jeg følte ikke at jeg trengte det, men angrer nå.. hehe.. Jeg foretrekker JM i stedet for lege, de er ofte veldig korte og raske, mens jordmor tar seg tid og lytter, ihvertfall min:) Jeg vil bare gå til jordmor jeg da, men det er jo veldig smak og behag tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...