Gå til innhold

Å få tenner er ikke greit.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har vært vanskelig å legge nesten bestandig. Nå er hun 6,5 mnd gammel og de siste 2 mnd cirka har vi hatt det litt greiere med legging og soving på dagtid. Begynt å få til en brukbar rutine. MEN! Så kommer tennene. Ikke snakk om at hun vil sove, skriker og skriker, kaster hodet hit og dit og blir svett og fortvila. Å legge henne tar evigheter, det er legge-trøste-legge-trøste-vente og se om hun roer seg-trøste-legge i all evighet! Pinex og Dentinox (hjelper ikke en dritt!) Legge-synge-roe-legge-kose-roe-legge-----...pes!

Tilslutt kapitulerte jeg, sliten av å løpe opp og ned trappa hele kvelden etter en laaaang dag med sutrete baby som ikke har sovet mer enn 20 minutter av gangen i dag.

Sitter nå med stakkars, trøtte lille snuppa i mei tai på magen. Endelig har hun sovna og ser ut til å ha det bra.

Flere som har det slitsomt med tanntrollene sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA... vi har hatt en slitsom tid!! først hadde vi 12 uker med kolikk, og når det endelig var ferdig tok det 2 UKER også begynte hun å klø i munnen...... wææææ... hun fikk første tann da hun var 5 mnd, og når hun var 8 mnd hadde hun fått 8 tenner og det føltes ut som alle tennene kom på en gang!!!! nå har det vært rolig i 4 uker og nå har hu jaggu begynt å klø.....IGJEN!!! jeg GLEDER meg til de tenna har kommet opp....ALLE tenna!! hehe.... Drømmer om en hel natts søvn!

Skrevet

Kjøp en bitering som er fylt med vann/væske, denne oppbevarer du i kjøleskapet slik at den er kald. La henne bite/tygge på denne, det har hjulpet mine 3 små.

Skrevet

Takk for rådet. Har prøvd det som er av biteringer, inkludert vannring i kjøleskapet. Hun er lite interessert dessverre. En våt klut å gnage på er det som fungerer best, men heller ikke det er noen vidunderkur akkurat....

Skrevet

Vi har også prøvd det meste av biteringer, dentinox osv og ingenting fungerer... så det må vel bare gå sin gang!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...