❤lille stjerne❤ Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Snuppa har vært vanskelig å legge nesten bestandig. Nå er hun 6,5 mnd gammel og de siste 2 mnd cirka har vi hatt det litt greiere med legging og soving på dagtid. Begynt å få til en brukbar rutine. MEN! Så kommer tennene. Ikke snakk om at hun vil sove, skriker og skriker, kaster hodet hit og dit og blir svett og fortvila. Å legge henne tar evigheter, det er legge-trøste-legge-trøste-vente og se om hun roer seg-trøste-legge i all evighet! Pinex og Dentinox (hjelper ikke en dritt!) Legge-synge-roe-legge-kose-roe-legge-----...pes! Tilslutt kapitulerte jeg, sliten av å løpe opp og ned trappa hele kvelden etter en laaaang dag med sutrete baby som ikke har sovet mer enn 20 minutter av gangen i dag. Sitter nå med stakkars, trøtte lille snuppa i mei tai på magen. Endelig har hun sovna og ser ut til å ha det bra. Flere som har det slitsomt med tanntrollene sine?
Bie&babylove:-) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 JAAAA... vi har hatt en slitsom tid!! først hadde vi 12 uker med kolikk, og når det endelig var ferdig tok det 2 UKER også begynte hun å klø i munnen...... wææææ... hun fikk første tann da hun var 5 mnd, og når hun var 8 mnd hadde hun fått 8 tenner og det føltes ut som alle tennene kom på en gang!!!! nå har det vært rolig i 4 uker og nå har hu jaggu begynt å klø.....IGJEN!!! jeg GLEDER meg til de tenna har kommet opp....ALLE tenna!! hehe.... Drømmer om en hel natts søvn!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Kjøp en bitering som er fylt med vann/væske, denne oppbevarer du i kjøleskapet slik at den er kald. La henne bite/tygge på denne, det har hjulpet mine 3 små.
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Takk for rådet. Har prøvd det som er av biteringer, inkludert vannring i kjøleskapet. Hun er lite interessert dessverre. En våt klut å gnage på er det som fungerer best, men heller ikke det er noen vidunderkur akkurat....
Bie&babylove:-) Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Vi har også prøvd det meste av biteringer, dentinox osv og ingenting fungerer... så det må vel bare gå sin gang!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå