Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har 2 små. 2år og 4mnd er eldste. og minste er ett år.og så ble jeg såklart gravid igjen. ikke akkurat planlagt. ei heller passende. samboer har endelig etter lang ventetid fått time til psykolog. etter mye nerver og angst. han har heller ikke vært i jobb og hatt inntekt på snart ett år. ikke hatt krav på sykepenger.så her har jeg forsørget oss uten full jobb. levd på mindre enn sosialstønaden.. han skal begynne å jobbe litt nå og se hvordan det går. Og han sier at vi kan bare ikke få en unge til nå.. Men jeg vet ikke om jeg klarer å gjennomføre en abort. Jeg vet vi kommer til å få det veldig tøfft om vi beholder. men tror ikke det blir no letter for meg ihvertfall om jeg tar abort. Om vi beholder er vi nødt til å flytte. ikke plass til en babyseng på vårt rom. og de andre 2 deler rom.og vi leier.Ikke lett å finne noe større når en leier. som er brukbart. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Helt forferdelig situasjon.Tenker at det er 8 mnd til den kommer. og at på den tia har vel kanskje kommet ett stykke på vei hos psykolog. og kanskje kan jobbe mer ogå. men i mine 2 forrige svangerskap har jeg hatt veldig kvalme og bekkenløsning. så blir jo tøfftå ta seg av de 2 også. vet ikke hva jeg vil med dette. men måtte bare få det ut.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Stakkars, høres ikke enkelt ut. Ønsker deg lykke til og gir deg en trøste klem
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Skjønner hva du mener.... MEN....Her er et lite MEN.....Selv om det er alt for sent... Men hvis det strengt tatt overhode ikke skulle være aktuellt med en baby til pga deres situasjon....? Hvordan ble du gravid IGJEN?
Molait Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Nei for DEN har hun sikkert ikke tenkt på selv. Djises, hva oppnår d md dette anonym?? Poenget ditt er?? Uansett hva som har skjedd om hun har blitt gravid med eller uten prev. er jo situasjonen den samme nå! Har desverre ikke noen gode råd til deg HI. Dere har ikke noe familie rundt dere om kan avlaste noe? Ring ned på kmmune/trygdekotor/sosialkontor og hør hva jelp man kan få. Kanskje dere kan få kommunal leilighet? De er jo billigere og... Ellers kan du jo melde deg som stundent og dermed få fødselsstipend... Er og en del legater man kan søke på. Lån den store legathåndboka på biblioteket. Kan ikke si noe ift hva du skal gjøre med dette svangerskapet, men råder deg til å fohøre deg litt undt. Kanske ikke verden ser så mørk ut lenger. Lykke til, håper det ordner seg for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå