nat&alex Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 hei! Jeg er 24 år, venter mitt første barn og bor midt i fredrikstad sentrum! Jeg studerer ved høgskolen her. Du da?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg er 20, venter også første. Bor ved lundheim jeg da. Jobber på Transcom.. Trodde en stund at det kun var meg her inne.. Når har du termin da??
nat&alex Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg er egentlig fra Bergen, men vi flyttet hit pga studier. Jeg har termin den 12.9 og på onsdag skal vi på UL. Jeg er sååå spent!!
MammaMia=) Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg flytta hit fra drammen for ca 2 år siden pga jobb.. Jeg har termin ca 23.09. Skal ikke på ul før den 23.04 jeg da..
nat&alex Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 jeg fikk egentlig ikke før 18.4, men ringte og spurte om jeg ikke kunne komme litt før. Hahha.. synes det var så lenge å vente! Er det første barne ditt også og hvor gammel er du?
MammaMia=) Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Er HI. Trykka litt feil ved forrige innlegg så kom opp som anonym.. Er noen som er heldige. Jeg ringte å hørte jeg å, men fikk bare avslag.. Hmm.. Håper bare dagene går fort frem til vi skal på UL je da.. Går bare å tripper
MammaMia=) Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Jepp=) Du får si ifra når du har vært der da om det blir gutt eller jente.. (hvis du skal vite det da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå