Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Han er førstemann ut, så vi er litt usikre. Skal selvfølgelig forene oss med de øvrige tanter og onkler - men hvor mye har dere gitt ? Vi tenkte 1000 kr. Er det ok nå i dag ? (noen år siden jeg var komfirmant, så det kan vel ikke regnes med)
mayaya Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 vi gir storbyweekend sammen med oss til mine tantebarn (nr 2 i år)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Kjempekul gave ! Meeeen han ønsker seg kun penger....
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Alle i den alderen ønsker seg penger, men det betyr ikke at man MÅ gi det. Syntes det er koselig å gi gaver jeg da, de kan ikke sløses vekk, og det er kjempe fint å gi noe som kan vare..
mayaya Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg gir ikke penger jeg, ass..... hehe Dessuten - nr 1 fikk storbyweekend for 3 år siden - og lever på den ENDA!!! De vet jo bare ikke at de kan ønske seg det, sant?
___ Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Glem at de ønsker seg penger. Om noen år er det de skikkelige gavene de setter pris på. Om det ikke er en veldig god run for at de vil ha penger synes jeg man kan se bort fra det ønsket. Konfirmasjon er som dåp. Det er en fest der tradisjonen tilsier at man får gaver som man ikke lærer å sette pris på før mye senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå