Gå til innhold

Han er så vanskelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har grua meg til og planlegge dåpsfesten..mye pga at jeg aldri har stelt i stand en viktig fest før.

Har også grua meg litt pga vi har ikke veldig god råd+at sambo kan ofte være veldig negativ og sta

Jeg fortalte sambo at jeg grua meg og at jeg rett og slett hadde lyst å droppe hele dåpen bare av frykt for at han skal slite meg ut i steden for å hjelpe meg å planlegge eller ihvertfall støtte meg.

Nå har det seg sånn at han faktisk ikke viser noe interesse når jeg planlegger.Han sier bare somregel at:jeg må bare slappe av og at det ikke trengs å plalegge noe serlig.Ble irrtert her en kveld pga jeg bad han vente 5 min når jeg satt å planla bordplasseringen osv

Han mente jeg var helt unormal pga kl var 23 på kvelden og han ville se film...jeg bad han hjelpe meg heller men han ville ikke høre på hva jeg hadde å si.Tidligere har jeg sport om han vil se servietter og spesielle lys jeg har kjøpt men da bare rister han på hode og gremmer seg pga han er redd det har kosta for mye.

Han er bare negativ med alt...han kan vel oppføre seg normalt forde om han ikke syns det er så spennene.Jeg vil jo bare han med.Han trenger ikke bry seg men føler han ødelegger for meg.

Ikke vil han ha samboeren til en vennine av meg i dåpen(hu skal være fadder)fordi han har ikke et godt inntrykk av han!

Ikke vil han invitere flere enn foreldrene,farmoren og søsteren til tross for at jeg har sagt han kan hvis han vil....jeg har så mange på mi side.Det er også galt!!

Ikke vil han ha navnekort på bordene pga han mener folk skla sette seg der dem vil mens jeg har kjøpt like servietter og bordkort.

Nei jeg syns det er kjipt at det skal være en kamp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er for så vidt enig med deg. Men har du spurt om hva HAN kunne tenke seg i stedet for å vise han hva DU har tenkt deg? Når det skal planlegges dåp her i huset skal vi være to om det. Og så er vi begge skjønt enig i at det kun skal være besteforeldre, eventuelle oldeforeldre tanter og onkler og gudforeldre med på dåpen. Det koster altfor mye å ha det stort. Det kan man gjøre om man skal gifte seg:) det er min mening:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...