selfangerkjerringa Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Skinnsofaen min har begynt å knirke... så når jeg sitter her og ser tv, dibber og konverserer min mann samtidig, så kommer det et knirk hver gang jeg strekker meg mot godteskåla.... ARGH! Busted, gang etter gang Etterlyser penger til lydløs sofa, nåh!
3xmamma Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hadde lagt godteskåla diskre ved siden av meg i sofan jeg da Eller kansje ta en håndfull om gangen, så jeg slapp å strekke meg så mangen ganger... Billigere en ny sofa iallefall
mayaya Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 *sende en pinne med klype på til kjerringa, så hun slipper å strekke seg*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 *Eller bare å slutte å strekke seg etter mer godteri*
selfangerkjerringa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 øøøøyh! Det er søndag kveld, jeg ser film og har nettopp overlevd ei hektisk bursdagshelg! Jeg (og den feite rævva mi) fortjener litt snop!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå