Gå til innhold

ER det mulig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat innfridd 3 forbrukslån for 1 år siden, nå har han 3 igjen..han må være syk..

har noen samme erfaring??

Hvordan har dere løst det?

Har sett på luksusfellen og bare ristet på hodet av folk som lever i sus og dus og så er vi der vi også

tjener gdt gjør vi og lever et helt normalt liv

han har brukt penger på gamling ol.l

.......

får ikke sove lenger, dette gjør meg sprø

Videoannonse
Annonse
Skrevet

been there done that.... eller hva det heter. min var/er iogså slik, bruke bruke bruke bruke...blir sprø jeg. han hadde dyre forbrukslån,, hadde han spart penger på forhånd hadde han sikkert hatt 3x så mye igjen for det.... renter på nesten 20% og når man da nesten ikke betaler avdrag blir det dyrt... men han fikk overført lånene til banken, og betaler en snillere rente nå, men klarer likevel ikke kvitte seg helt med det. vi har hvertfall delt økonomi, og jeg har ikke tenkt å sitte igjen å betale faste utgifter mens han koser seg med sine penger. nå har jeg mer penger mellom fingrene enn han, og da kan jeg gjøre det kjekke tingene, betale min del av de faste utgiftene, og han får sitte der med lånene sine. gidder ikke være snill lenger, for det hjelper lite. vet ikke om du fikk noen råd ut av dette her, men.... du er ikke alene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...